Via Mijn Web://Xtra kunt u een “ticket” aanmaken om ons “Customer Support Team” een vraag te stellen. Neem het volgende in acht wanneer u een ticket aanmaakt:

  • Meerdere reacties op het zelfde ticket zal uw wachttijd verlengen. Ons ticketsysteem werkt met een wachtrij, uw ticket zal onderaan in de wachtwij geplaatst worden wanneer u een nieuwe reactie geeft zonder dat u een reactie van ons heeft ontvangen.
  • Het heeft geen zin om meerdere tickets te openen over het zelfde onderwerp. Uw ticket zal onderaan in de wachtrij geplaatst worden wanneer dit wel gebeurt.
  • Vergeet niet te vermelden om welk (sub)domein het ticket gaat. Reageer op dit bericht om deze alsnog toe te voegen.
  • Verwijderd het ticketnummer [[ticket->TicketID]] en de [[haakjes]] niet uit het onderwerp van de email. Dit voorkomt verwarring en zo kunnen wij u het snelst helpen.
  • Open voor elke afzonderlijke vraag een nieuw ticket. Zo houdt u en houden wij het overzicht.
  • U kunt uw dienst(en) eenvoudig en (direct) beëindigen, 24 uur per dag, elke dag via Mijn Web://Xtra.
  • U kunt tokens, EPP codes en Autorisatie codes direct opvragen via Mijn Web://Xtra.

Ons Customer Support Team is op de volgende tijden beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.30 uur.

De status van uw ticket(s) kunt u bekijken in Mijn Web://Xtra.