U kunt al uw abonnementen inzien en eventueel (direct) opzeggen via Mijn Web://Xtra.

Daar klikt bij “Diensten” op uw “Diensten Overzicht” en kunt u deze per einde looptijd beëindigen.

Mocht u uw domein willen verhuizen naar een andere partij: Verhuis dan eerst uw domein voordat u de dienst beëindigd, anders loopt u het risico dat het domein wordt opgeheven wanneer deze niet succesvol verhuisd is.

LET OP! Houd er echter ook rekening mee dat u een opzegtermijn van één maand heeft, wees er dus op tijd bij.

Mocht u uw accountgegevens niet meer bij de hand hebben, stuur dan een e-mail naar support@webxtra.nl met het verzoek om nieuwe inlog gegevens te ontvangen, vermeld in deze e-mail uw klantnummer.

U vindt uw klantnummer in de e-mail met de factuur van ons en rechts bovenaan op de factuur van ons en wellicht ook op uw bankafschrift.

Let op! Om dubbele rekeningen voor uw domein of andere diensten te voorkomen, dient u uw diensten en domein altijd bij ons op te zeggen! Een verhuizing naar een andere partij of het opvragen van de Token/EPP/Autorisatiecode code is niet automatisch een opzegging omdat u de diensten kunt blijven gebruiken terwijl u bijvoorbeeld uw domein elders heeft ondergebracht, wij weten namelijk niet of u niet meer gebruik maakt van deze diensten wanneer u deze niet bij ons beëindigd en gaan er dan ook uit dat u gebruik (heeft ge)maakt van de dienst.