Wat is de reactietijd van het Customer Support Team?

/Wat is de reactietijd van het Customer Support Team?

Wat is de reactietijd van het Customer Support Team?

Er is geen gegarandeerde reactietijd. Wij streven er na om uw ticket binnen 3 werkdagen te beantwoorden (m.u.v. administratieve vragen, hier wordt binnen 7 dagen op gereageerd)  echter kan dit door drukte langer duren. Wij doen echter ons best om u sneller een reactie te geven. Telefonische ondersteuning wordt niet geboden. Klanten met een (Managed Hosting) krijgen altijd voorrang wanneer deze contact met ons opnemen.

Dit zijn geen gegarandeerde reactietijden, wilt u een gegarandeerde reactietijd? Dat is mogelijk door Managed Hosting af te nemen vanaf € 99,00 per maand.

Ons Customer Support Team is op de volgende tijden beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.30 uur.

De status van uw ticket(s) kunt u bekijken in Mijn Web://Xtra.

2018-03-08T09:36:19+00:00